Våren är på väg

En ny vecka med nya kulturinsupningar har precis börjat. På onsdag blir jag äntligen av med mitt bandage och kan börja röra mig i kultursammanhang på ett betydligt lättare sätt vilket jag ser fram emot något oerhört! Att kunna gå på teater och bio igen - till och med att börja jobba igen känns lockande. Fyra veckors hinder sätter sina spår.

Sofie skrev i sin presentation att vi gärna i den här bloggen även låter våra vänner komma fram och ge sina åsikter och tankar kring upplevelser, så varför inte börja veckan med en gäst? Efter fredagens evenemang på ABF-huset upptäckte jag att en vän till mig just hade läst Lena Anderssons senaste bok "Egenmäktigt förfarande: En roman om kärlek" och jag frågade henne om inte hon ville skriva några rader om denna, vilket hon gärna gjorde. I nästa inlägg kommer därför vårt första gästinlägg, som vi hoppas kommer bli fler.

/Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback