Kommentarer besvaras och frågetecken klaras ut

God morgon alla läsare!
 
I går kväll fick jag två kommentarer på ett av mina inlägg som fick mig att tänka till och kom fram till att det ligger nog i intresse för er alla att jag besvarar dem i ett inlägg. Det är otroligt kul just när ni kommenterar och ifrågasätter det vi gör, det uppskattar vi, och det är nämligen därför jag också nu skriver det här inlägget.
 
Den här bloggen är ingen ren recensionsblogg där vi i varje inlägg skriver våra åsikter och om vi tycker det är bra eller dåligt, det är inte alltid väsentligt (kanske egentligen det minst väsentliga). Det väsentliga för oss kan skilja sig åt från gång till gång, men framförallt vill vi få fram vad vi anser det handla om det vi har upplevet och lyfta fram det som vi tykcer är det viktigaste och kanske de frågor och tankar som uppstår.
Ibland vill vi rekommendera något riktigt bra vi varit på eller avskräcka er från att slösa er tid på något vi anser vara otroligt dåligt. Ibland vill vi bara förmedla en uppelvelse och utifrån det får ni själva avgöra om det är något som skulle kunna falla er i intresse eller inte.
 
Självklart finns det gånger då något vi sett eller läst kräver sin spänning och inte allt ska kunna utläsas i våra inlägg, kanske är det något vi får fundera över när vi skriver och avgöra vilket som är viktigast - att hoppa över vissa grejer eller att få fram allt vi vill få fram. I sådana fall är det något man skulle kunna varna er läsare om att det finns en spoiler längre fram så kan man själv välja om man vill fortsätta läsa eller inte. Men ibland kan det vara svårt att avgöra vad som är en spoiler, olika människor lägger vikt vid olika saker.
 
Jag hoppas detta inlägg besvarar era frågor kring vad vi vill uppnå med bloggen. Om det fortfarande finns ouppklarade frågetecken så kan ni alltid klicka er in på något av våra namn eller länken Kulturaspiranterna (som ni kan hitta i sidofältet till höger om inläggen) så hoppas jag att allt kan klaras upp.
 
/Linn
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback