Upptäckta

Här om dagen googlade jag runt på kulturaspiranterna och till min förvåning hittade jag oss på en annan blogg - Tappelberg. Spännande att hitta en gammal kursare och vän som i smyg länkar oss på sin egen blogg. Kunde inte låta bli att kolla runt och hittade många intressanta texter. Framför allt fastnade jag för ett där Tanja beskriver sitt sätt att läsa och hur hon blivit uppslukad av Karin Boyes Kris. Detta vill jag gärna dela även här hos oss på kulturaspiranterna eftersom jag själv arbetar med Karin Boye just nu. Därför presenterar jag nu Tanja Appelberg som nästa gästbloggare. Vill ni besöka hennes blogg direkt hittar ni den på:
 http://tappelberg.wordpress.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback